Tegye fel kérdéseit! | + 36 30 479 8090 | sales@idbc.hu

SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ

Kérje szakértőink segítségét, akik személyes konzultáció keretében feltérképezik vállalata működési problémáit és kiválasztják a legmegfelelőbb informatikai megoldást, amely vállalata eredményesebb működését teszi lehetővé.

Miért a CRM?

Bárhol, bármikor elérhető

Teljes ügyfélutat kezel

Automatizált folyamatok

Folyamatosan fejleszthető

Folyamatorientált

Mérhető értékesítési / marketing tevékenység

  • Marketing

  • Tárgyalás

  • Üzletkötés

  • Utókövetés

Ügyfélkapcsolatok kezelése

A CRM nem csak egyszerűen ügyfélkapcsolatkezelés, hanem olyan eszközök összessége, amelyek segítik a leendő és meglévő ügyfelekkel való együttműködést. A teljes körű ügyfélkezelés segítségével olyan adatbázist építhető, amely minden fontos lépést és információt megőrizhetővé és visszakereshetővé tesz a kapcsolatfelvételtől egészen az ügyfél utókövetéséig. A Microsoft Dynamics CRM bevezetése után sales és marketinges kollégáinak lehetősége lesz az ügyfélbázis hatékonyabb kiaknázására.

Az IDBC tanácsadói nem csak technológiai, hanem üzleti szempont is vizsgálják cége folyamatait, CRM bevezetés előtt komplett értékesítési folyamat felmérést végzünk. A CRM és Power BI segítségével gyors és nagyon informatív értékesítési kontrolling rendszert építünk.

Microsoft Dynamics CRM legfontosabb funkciói:

  • Értékesítés: A CRM rendszer segíti kollégáit, hogy erős kapcsolatokat építsenek ki az ügyfelekkel és gyorsabban megkössék az üzleteket. A vezetők számára biztosított a valós idejű nyomonkövetés és a teljesítmény elemzése.
  • Marketing: Intelligens marketingmegoldások, amelyekkel az ügyféladatbázis gyors megszólítása mellett, mérhető eredményeket és teljes ügyfélképet kapunk.
  • Ügyfélszolgálat: Az egységes adatbázis bevezetésével hatékonyan növelhető az ügyfélelégedettség.

Mindezt miért az IDBC-vel?

  • teljes körű üzleti és IT tanácsadás egy helyen
  • naprakész tanácsadói és fejlesztői csapat
  • innovatív, testreszabható üzleti megoldások
  • kiforrott iparági módszertanok
  • hosszútávú partneri kapcsolat
Microsoft Dynamics CRM | CRM rendszer bevezetés és tanácsadás